söndag 6 mars 2011

En slagen hjältinna


Det här året har verkligen inte fått någon bra träningsbörjan: har just haft årets andra sjukdomsperiod. Jag, som aldrig - eller väldigt sällan i alla fall - är sjuk har åter varit sängliggandes. Trist, särskilt med tanke på mitt "komma-igång-och-iform-mål" i vår och att jag ville vara någorlunda "igång" innan jag åker på min efterlängtade träningsresa. Men sover man ca 20 timmar per dygn är träning det sista man tänker på. Och nu är det bara två veckor kvar.... Dessutom tror jag att jag överskattade min "friskhetsgrad" i helgen, men jag ville så, sååå gärna äta lunch med "mina bästa" (som mannens systerdottern brukar säga) i lördags och fira yngste systersonens 5-årsdag i söndags. Och det var hur mysigt som helst. Men nu är jag slut. Igen.

Inga kommentarer: