onsdag 3 oktober 2007

FÖRBANNADE J..LA BILISTER!


Höll på att bli överkörd idag. Eller rättare sagt, E höll på att bli mos. Själv hade jag troligen klarat mig. Eftersom vi båda var trötta och sega efter en förmiddag på Öppna förskolan och uppföljningsbesöket på MVC (allt var okej) bestämde jag mig för att promenera hem från Gamla stan för att piggna till. Korsade Hornsgatan vid ett övergångsställe när jag hade grön gubbe. Halvvägs över svänger en bil höger ut på Hornsgatan, lite för fort och föraren har enbart blicken åt vänster. Bilen strök barnvagnen, jag lovar! Blev så chockad att jag inte kom mig för att kolla reg.numret. Annars hade jag hängt ut det nu och här, jag svär!!! MÅSTE man köra så j..la fort att man inte hinner se övergånggstället?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy f-n hoppas allt är ok med er?
kramar Monika

Lilla Pricken sa...

Jo'rå, allt är okej. Blev mest rädd, tror jag.

Anonym sa...

Men gud vad otäckt! Synd att du inte han ta plåten på den dåren. Då hade han fått sina fiskar varma!!