måndag 6 april 2009

Docksängsjakt

Okej, nu har jag typ letat igenom hela Internet efter en docksäng till dotterns docka Elsa. Jag skulle vilja ha en sån där klassisk säng, med spjälor i trä. Ni vet, en sån där vi hade när vi var små (eller iallafall jag). Hittills har jag hittat zip, zero, noll. Bara enklare varianter utan spjälor (typ Ikeas docksäng för 149 kronor) eller modernare - och väldigt mycket dyrare - saker. Sängen på bilden fick mitt hjärta att smälta: - precis en sån sov jag själv mina första år i. Men 890 kronor är sjukt mycket pengar, särskilt för något jag trott att jag skulle kunna hitta på Blocket (och där var det tji. På Tradera oxå) eller någon loppis för en hundring eller nå't. Så - någon vet något bra ställe att leta på?!

Sängen hittade jag hos House of Hedda där jag oxå lånade bilden.

Inga kommentarer: