torsdag 19 februari 2009

En chans att göra om allt

Att gifta mig med M var något av det bästa och roligaste jag någonsin gjort. Så roligt att jag ibland tänker att jag skulle vilja göra om det. Flera gånger, på olika sätt och i olika stilar på allt från inbjudningskort till klänning - och ringar. Jag älskar mina ringar som rara L på Ada design gjort, de är verkligen jag. Men skulle jag göra om det skulle jag vilja att att Lo gjorde dem. Hon skapar tillsammans med beställaren och har, om jag förstått det rätt, få kollektioner eller färdiga produkter. Förutom att jag är typ kär i halsbandet jag har är hon så totalt inkännande, vänlig och kreativ att jag är säker på att de skulle vara alldeles fantastiska. Så alla Ni som ännu inte gjort slag i saken måste absolut kolla in hennes fina webbsida!

Inga kommentarer: