måndag 5 januari 2009

Gott nytt år, kära vänner!

Även om jag tillhör dem som tycker att nyårsfirande är en aning överskattat - särskilt som höstarna är mer "nyår" för mig än nyår - kan jag inte låta bli att hoppas när jag blickar framåt. Så mycket det finns att se fram emot: 40- och 60-årsdagar, studentfirande och barnafödslar och 2-årsdagar. En ny president ska sväras in i USA, Sverige ska vara ordförandeland igen och mannen och jag firar tio-årsjubileum. Stort och smått omvartannat. Och förhoppningsvis bjuder året på en stor portion överraskningar oxå. Så. Oavsett om Ni haft ett okej 2008 eller om förra året var ett riktigt skitår: måtte 2009 bli ett riktigt kanonår för Er alla!

Ps. För Er som undrar hur jullovet varit och spenderats kommer det lite pö om pö så småningom. Men ett kan jag säga redan nu: Jisses vad 2½ vecka gick fort!

Inga kommentarer: