tisdag 6 januari 2009

Att blogga eller inte blogga....

Det har varit min stora fråga så här inför det nya året. Men hur jag än plussat (en ventil, ett sätt att betrakta sakernas bestånd, tvingas formulera en åsikt, uppdatera mina nära&kära på vad som händer i mitt liv på en å samma gång - och på deras villkor och tid) och minusat (saknar tydlig inriktning på min blogg, är alldeles för mesig för att dra till mig en hel bunt med läsare som antingen letar efter kontroversiella åsikter/personer eller det absolut senaste, ingen förutom mina absolut närmaste läser - å de letar antagligen bara efter nya bilder på dottern, det tar tid, jag upprepar mig mest) så kvarstår faktum: Jodå, än får Ni dras med Lilla Pricken ett tag till (åtminstone till midsommar då jag lovat mig själv en ny revidering).

5 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaaaaaaaaaa!!!! va bra jag tycker inte alls att din blogg saknar inriktning, ok du har inte ett spesiellt ämne du tar upp, men väldigt många istället och vad jag vet så är det väldigt bra för allmänbildningen och enligt mej väldigt intresant att läsa. Så jag glädjer mej åt att få följa din blogg minst fram till midsommar kram Monika

Anonym sa...

Det låter som ett riktigt bra beslut :) 'kram på dig

Lilla Pricken sa...

Gulle Er! Tack för de värmande orden (och för mitt "award", H!). Kram!

Anonym sa...

Roligt att du fortsätter! Tycker mycket om att läsa dig. Inte bara för att hålla koll på hur ni har det utan också för att du skriver bra texter. Kramar E

Lilla Pricken sa...

Tack E, vad glad jag blir! Kram!