onsdag 26 november 2008

Inspirerad

Den senaste veckan har jag känt mig oerhört inspirerad på jobbet. Har liksom fått en nytändning, vilket kanske är tur. Just nu är det galet mycket att göra- ungefär samtidigt som allt å alla plötsligt vill ha min hjälp, åsikt och medverkan (...och det får de givetvis, även de som inte har vett att vara trevliga när de kräver min uppmärksamhet. Alltså, hur svårt ska det vara att bara säga "hej" och "hur mår Du?" innan de tar min tid i anspråk...!? Eller handlar det kanske om att jag borde lära mig att säga nej till just dem.... ?) Å inte blir det bättre nästa år. Har just sett "beställningen" det "projekt" som jag ska ansvara för nästa år och skrivit en "projektplan" på det jag ska göra. . Shit, alltså! Someone is going to be busy as a bumble bee. Så håll tummarna för att min nyfunna energi håller i sig ett tag.....

Inga kommentarer: