fredag 10 oktober 2008

Tillbaka på jobbet...

...läste jag de 54 mail som ramlat in i min inbox, tog en kopp kaffe, ringde ett samtal och diskuterade ett kommande projekt med en kollega innan jag gick iväg till sjukgymnasten. Kom tillbaka och hann motläsa en rapport åt en kollega innan min lunch-date med en annan kollega (åt på Lilla Frankrike där jag alltid äter mig mätt på gott bröd innan maten kommer och där det alltid ingår efterrätt i lunchen: Underbart!). På kontoret igen var jag så mätt att jag knappt orkade tänka, men tömde ändå mitt postfack, skickade tre mail och läste en PM innan en kollega kom förbi och behövde prata av sig. Därefter hann jag precis skriva rubriken på min kommande rapport innan det var dax för fredagsfika. Sen hann jag bara ringa ett samtal innan det var dax att hämta E på dagis och förbereda middagen (J&E var över på fredagsmys och E mös som 17 ända till 21.30!). Är det underligt att jag vissa dagar inte tycker att jag får något gjort på jobbet ?! Och då var jag ändå på kontoret klockan 06.40 i morse!!

Inga kommentarer: