tisdag 10 juni 2008

Whirl

Jag är väldigt förtjust i Astrid Björks smycken, särskilt hennes Whirl ring med rosenquartz. Har ju alltid haft en förkärlek för rejala silverringar, men frågan är om den typen av ringar passar tillsammans med min vigselring som ju är av lite "nättare" slag.... Samtidigt saknar jag "något" på min högerhand. Vad tror Ni - skulle en Whirl ta överhanden (mooaaahaha, där fick jag till det!)? Äsch, kanske ska ta det säkra före det osäkra och satsa på de stilrena örhängena från Hultqvist istället? Stora silverkulor och långa hängen.... Nu när mina favvisvardagshängen är omaka, menar jag.....

Ps. Bilden på Whirl-ringen kommer från Rusinnet som har den för 970 kr. Utan pärla kostar den 890 kronor och är precis lika snygg. Bilden på örhängena kommer från Syster lycklig som har dem för 239 kr.

Inga kommentarer: