onsdag 11 juli 2007

Pappersförbud

Lilla svägerskan med sambo var på Stockholmsbesök, bl.a. för att shoppa på Papprika. Å eftersom de inte riktigt visste vägen följde jag med och då var jag ju liksom tvungen att shoppa lite, jag med. Men nu har jag gett mig själv inköpsförbud av papper: Mitt skissblock med lay out-idéer är fullt, fotona framkallade och alla dekorationer jag tänkt mig finns på plats. Så nu saknas bara tid att sätta sig ner och scrappa... Och tills dess alltså pappersförbud. Sorgligt, men sant.

Ps. Stockholmsbesöket inkluderade både trevlig lunch och en del klämmande på E, förstås. M & P, trevligt att se Er. Kom snart tillbaka!

1 kommentar:

goselosan sa...

Tack så jättemycket själva. Vi hade superroligt och maskinen används varm :) jag har skickat ett mail till dig men jag är lite fundersam på om det har kommit fram då min mail krånglar IGEN...suck! Jaja vi kommer gärna upp snart igen...måste klämma lite mer på E.... hihi... kram