fredag 4 maj 2007

Kort arbetsvecka spelar ingen roll

Efter en kort, ja nästan minimal, arbetsvecka trodde jag inte att jag skulle vara så TRÖTT den här helgen. Men jag känner mig helt färdig! Visst, rivstartade veckan med en fyra timmar lång presentation i Växjö (och en låååång resdag dit och hem) och de två återstående dagarna har jag ägnat åt att introducera tre nya kollegor på jobbet. Jobbigare än man kan tro, särskilt för rösten: - Efter att typ ha pratat oavbrytet i tre dagar är den i princip helt slut.... Men lite fredagsmys pallade jag trots allt. Efter två dagar i Dalarna hämtade M efter jobbet. Mötte J&J (plus kollega) för sedvanlig (nästan i alla fall..) fredagmat på koreanska Busan som nog gick i "fredagströtthetens tecken" för alla. Sen åkte vi hem till sköna sängen

Inga kommentarer: