fredag 2 mars 2007

Ljuvligt


Som ett perfekt avslut på en intensiv (nåja) arbetsvecka tog jag en ansiktsbehandling på Studio Hud & Spa. En hel timme av total avslappning och ompyssling. Ljuvligt, ljuvligt!

Själv är jag rätt lat när det gäller att vårda utseendet. Okej, daglig tvätt och insmörjning med bra produkter hör till rutinen. Men jag har aldrig varit en sån som piffat och puffat. Om det inte är något särskilt på gång, förstås. Hårtvätt en gång var femte-sjätte dag, inpackning och ansiktsmask någon gång om året kanske. Knappt så jag orkar lägga "kalasmask" innan jag går till jobbet (och går lika ofta utan). Så varje gång jag tar/får en behandling av något slag (typ en gång vartannat år) undrar jag varför jag inte gör det oftare, regelbundet. Det är ju såååå värt pengarna!

Inga kommentarer: