onsdag 12 maj 2010

Mer färg i livet


Dammig, grå och trött. Så känner jag mig alltid så här års. Ni vet, när vårens första solstrålar värmer, men temperaturen fortfarande pekar på vinterkappa och tjock jacka. Ja, okej. Nu är det ett par veckor sedan jag på pin tji bar ner alla vinterkläder i källaren - fast jag erkänner att jag forfarande saknar mössan vissa mornar.... Hur som helst, Ni vet vad jag menar. Tillsammans med min förkärlek för svart, vitt och brunt skäms jag nästan mitt i alla vårfärger som plötsligt finns överallt. För någon vecka sedan köpte jag i allafall en vår-/sommarfin väska från Ceannis (jag är ju ingen riktig "handväsketjej" så jag ÄLSKAR deras typ alla deras axelremsväskor !) och placerade min svarta Timbuktu i vinteride. Iallafall en början....
Ps. Det bästa med Ceannis väskor är att de inte är tokdyra: Jag betalade 495 spänn för på R.O.O.M. Bilden är lånad från www.ceannis.com.

Inga kommentarer: