torsdag 22 oktober 2009

Ego-dag

Idag har jag haft en riktig ego-dag. Fastän nattsömnen var usel och dagen började med huvudvärk och illamående blev det en toppendag. Frukost i lugn och ro med dottern på myshumör som sent omsider gick själv hela vägen till dagis. Tillbaka hemma blev det en lång dusch och en kopp te innan jag åkte till Ordinary där jag i två timmar blev ompysslad av rara H som mellan pratstunder och tidningsbuntarna fixade mitt hår. Därefter blev jag bjuden på lunch på Raw av mannen innan jag tog mig till stora Akademibokhandeln där jag planlöst strosade runt bland hyllorna, läste och drack kaffe. Efterlängtat! Liftade hem med mannen och tillsammans hämtade vi dottern - som visserligen inte hade några planer på att gå hem och fick slitas från dagis när hennes föräldrar fått nog av att sitta på små miniatyrstolar och vänta..... Nu har mannen både lagat mat och tagit hand om disken, så allt som återstår är att krypa upp i soffan och bara vara.....!

Inga kommentarer: