måndag 20 april 2009

Hur tänkte jag nu...?

Okej, skjut mig på fläcken: Att väcka en björn som sover är inte bara dumt, det är rentav korkat. Men jag kan inte låta bli. För den här cykelförvaringen är faktiskt riktigt smart. Att säljaren sen använder ord som "gör cykeln till en inredningsdetalj" och att det är något mannen propsat på i flera år är en helt annan sak.... Så för ordningens skull: Nej, det betyder INTE att jag vill ha en cykel på sovrumsväggen. Och nej, det hjälper inte om vi hänger eller målar en tavelram i samma storlek som cykeln på väggen bakom: - det blir inte en tavla ändå. Möjligen - och läs nu MÖJLIGEN - skulle jag kunna tänka mig en sådan lösning med dotterns coola hoj i hennes rum. Men där går gränsen. "That's where I put my foot down"!!


Cykelliften finns på www.smartasaker.se för 295 kronor och sägs greja en belastning på 25 kg

Inga kommentarer: