lördag 24 januari 2009

Större chans...?

Pratade film - och framförallt boxar med hela säsonger av TV-serier - med en kollega häromdagen som berättade att han köpt flera boxar på Blocket. Av någon anledning har jag helt tänkt bort att sån't gick att få tag i där. Dessutom till en billig penning, åtminstone enligt min källa. Så nu ska jag genast leta efter både "Vänner" och "Vita huset". Men det måste vara orginal, inga fulkopior eller utlandsköp. Okej, det sista kanske jag kan kompromissa på: - OM det finns omslag, kartonger osv. Kanske larvigt, men det måste vara fint förpackat. På den punkten är jag orubblig.

Ps. Och ja. Jag köper fortfarande CD-skivor istället för att bränna dem. Särskilt av artister jag följt länge och gillar. Det ÄR något speciellt med riktiga fodral, konvolut osv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller helt med dig om det sistnämnda om skivor, klart att det ska vara äkta vara av favoriterna :)
kramis

Lilla Pricken sa...

Skönt att höra att jag inte är den enda nörden här... Kram tebax!

Anonym sa...

jaa du min simon är likadan det ska vara orginal skivor säger han :)

Lilla Pricken sa...

Mycket sympatisk kille Du har! =)