fredag 16 januari 2009

Bebismjuk

Häromdagen passade jag på att shoppa på mig lite av livets förnödenheter: schampoo, duschkräm, ansiktskräm osv. Tog mig bl.a. till The Body Shop eftersom jag läst om deras nya hudvårdsserie för bebisar. Köpte Buriti Baby Butter, samma typ av hudkräm som deras stora serie kroppssmör (Body Butter) som är toppen för vintertorr hud. Tänkte att jag och dottern kunde dela på burken som kostade 230 spänn (de här produkterna brukar ju vara dryga....). Fast frågan är om det blir något över till dottern: Himmel, vilken skön kräm! Och doften var avsevärt behagligare än de övriga som jag tycker kan bli lite mycket att ha på kroppen (av de övriga gillar jag egentligen bara E-vitamin och oliv). Efter att först ha skrubbat kroppen och sedan smort mig med dotterns kräm är jag nu helt bebismjuk. Underbart!

Inga kommentarer: