torsdag 18 december 2008

Blåögd?

Eftersom jag ska ta jullov från och med lördag - som ju är riktigt, riktigt lyxigt - har jag tänkt att jag har god tid på att fundera på mat, klappar och annat. Men plötsligt inser jag att det är rätt mycket som ska fixas de nästkommande fyra dagarna. Särskilt som jag inte har någon idé till klappar. Bortsett från till M:s söta systerdotter L - till henne har jag av någon anledningHUR mycket idéer som helst i år (visserligen en del ganska eller alldeles för dyra, men här handlar det egentligen bara om att bestämma sig....) - men till resten....!!

Fast just nu HINNER jag knappt fundera över det. Sitter med två helt sjuka deadlines (imorgon e.m), så mitt efterlängtade jullov hänger på en skör tråd just nu.

Ps. Dessutom har jag irritationsångan uppe - alltså hur spånig på en skala LÅTER jag egentligen?!

Inga kommentarer: