tisdag 2 september 2008

Sanning?

Idag har jag varit oerhört efterfrågad både här och där, så till den milda grad att jag till slut gick i spinn (autografer till alla senare - mannen tror att de kan bli en framtida inkomstkälla på Blocket så småningom, så passa vetja!). Så gissa om det var tokskönt att få pusta ut och bara bli ompysslad efter det. Medan snälla H trollade bort mina gråa (tack!) pratade vi bl.a. om hur himla duktig hon blivit på det tråkigaste som finns (jo, vi var helt eniga), nämligen löpning. Till viss del tackar hon sin PT för det, vilket förde oss in på vilka det är som egentligen köper träningstimmar med PT. Jag menar, har Ni sett killar på 30-plus med PT någon gång? Jo då, H:s PT bekräftar: de flesta kunderna är tjejer (i alla åldrar), de män som trots allt kör med PT närmar sig alla medelåldern (där var det igen: när 17 infaller medelåldern?!?) och har större eller mindre kalaskla. Övriga män tycks köra "kan-själv"- principen, om de inte tränar inför något speciellt vill säga. Kanske är det som H:s sambo säger: "Alla tjejer som kör med PT gör det för att de inte får tillräcklig ömhet hemma. De behöver någon som tar i dem". Jo jo. Vad säger det om karlarna i så fall?!

2 kommentarer:

Lilla Pricken sa...

yFörtydligande: jag menar HEMMA alltså, karlarna därhemma som tydligen inte - enligt källan - kan tillfredsställa tjejernas ömhetsbehov.

Fast det är klart, mannens tolkning av "karlarna" i inlägget är ju oxå relevant.... =)

Anonym sa...

jag vill ha en TP :D