lördag 3 november 2007

Äntligen!

Att inte gå till jobbet om dagarna gör att man inte riktigt är med i matchen. Fattade inte att det var kortdag förrän M kom hem strax efter 12 (visserligen drog han igen strax därpå...).
Nåja, även föräldralediga och andra kan ju få fira långhelg. Efter sushi och fika med E & S (tack!) softade hela familjen ett par timmar innan jag klättrade upp till A för tjejmiddag. Efter biffsallad och gott vin, kaffe, glass och godis åkte TP:et fram. Jag å M bildade lag och för första gången har jag fått vara med om att vinna - TVÅ GÅNGER dessutom!!! Ta-dah! Åsså säger de att ammande kvinnor har fluff i hjärnan och guldfiskminne. HA! Klockan blev gott å väl halv två innan jag halkade hemåt å ner i min egen säng. Så jag var så där lagom kaxig när E vaknade å ville ha mat vid 7. Men det var det värt. Tack brudar för en trevlig kväll!

Inga kommentarer: