fredag 30 november 2007

Mycket hockey

Ni vet hur vissa dagar svischar förbi utan att man tycker att man hinner få något gjort? Idag har jag för ovanlighetens skull upplevt det omvända: Jag har hunnit med sjukt mycket, om jag får säga det själv!
Dagen började på jobbet, trots bytet tidigare i veckan. Hade ett möte och E fick helt sonika följa med. Glad och till freds låg hon nästan 90 minuter på den medtagna fårfällen, ytterligare 30 minuter spenderades vid mitt skrivbord. Därefter charmade vi (läs: E) mina kollegor innan vi fortsatte till E:s morfars avdelning i samma uppdrag. Lite shopping på väg hem, en "powernap" innan det städades, lagades kycklingsoppa och köttgryta till morgondagen (recept kommer) och bakades bröd. Efter ett träningspass på gymmet blev det en lååång dusch och lite syslöjd. Sen blev det ännu mer matlagning (tillbehör till grytan) innan jag pustade ut i soffan en stund innan svägerskorna kom och pizza inhandlades. Inte så illa pinkat, va'?!

Inga kommentarer: