onsdag 20 juni 2007

Svårt att välja

Tog en sväng förbi Papprika för att "bunkra upp" innan de stänger för semester imorgon. Hade fått in så mycket nya fina och spännande saker att det var hur svårt som helst att välja - särskilt som jag bara hade en kvart på mig innan stängningsdax. Suck! Men jag gjorde mitt bästa och tokshoppade massor av papper som jag tror matchar de foton jag tänkt använda. Det är nog det svåraste med scrappandet tycker jag, att matcha färgerna för att på så vis lyfta fram fotografiet. Blir det fel färg tycker jag många gånger att det får motsatt effekt, dvs. fotomotivet "försvinner". Hur väl jag lyckas denna gång återstår att se. Håll tummarna!

Ps. En sommar helt utan papper blir det inte: Under juli har Papprika öppet måndagar och onsdagar kl. 10-16.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset mo AC/DC teen det måste vi kolla in :)

Anonym sa...

Hoppas att allt är bra med er allihoppa :)
ska ni göra något trevligt till mdsommar?
Vi är på väg hela la fam till k-holm. grisar och allt.
Ha det gott, stora kramar till er.

Anonym sa...

Hoppas att allt är bra med er allihoppa :)
ska ni göra något trevligt till mdsommar?
Vi är på väg hela la fam till k-holm. grisar och allt.
Ha det gott, stora kramar till er.